Thank you!

She Wrote It

My photo
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
A Personal Wellness Coach who loves Herbalife strawberry shake as healthy breakfast. I've lost 16kgs and improved my skin. I help people to lose weight, gain weight and improve health.

plan saya untuk semua kaki SHAWL! ^^

maka sekelian alam pun sudah tahu, bahawasanya sekarang ni masa cuti, masa yang sangat tersangat ter-duper-ruper untuk goyang kaki. haisssh. walaupun hidup sebagai seorang bakal guru income masuk setiap bulan termasuk cuti, but still, i don't get the satisfied here. Satisfied here doesn't mean the satisfy of having the enough-so-much money, but then i feel uncomfort to be payed by the ministry but i'm only having so much GOYANG KAKI!


*grrr, mngada budak ni** - aminah bt sood berkata.

**tak laa, sbb saya rasa rezeki tu datang bukan hanya duduk goyang kaki, tapi dengan setitk peluh yang mengalir, dan secara singkatnya, bekerja dengan tulang 4 kerat .** - bux beaunavista membalas.

Oleh itu, anda sudah mendengar bukan? kata hati saya.

hoho . maka dengan itu, saya sekarang ini sedang dalam proses menjual shawl. InsyaAllah, akan saya berikan yang terbaik buat kawan2 sekeliling. Yela, saya terfikir fikir jugak, nak cari shawl yang begitu uptodate adalah sangat susah, tambah dengan tmpat saya blajar adalah nun jauh di hujung perlis sana nuh! haha.kalau ada pn, MasyaAllah sangat Mahal!

Fikir pnye fikir, ade baik aku jual shawl yang uptodate , rakan2 pn memang gilakan shawl, tapi bukan takat rakan2 eih, sekeliling gadhes di INTSTITUT PERGURUAN PERLIS adalah sangat menggilai shawl.


cantik kan? ^^
"I just want the best for the girls, i just want to share the fashion, the happiness, sama sama pakai, sama sama cantik bukan?" - MATLAMAT -

Untuk Harga? haaa, semestinya saya akan pastikan sayalah yang terbaik dari butik2, kedai2, stall2, pasar2 malam. nak mahal ape sangat laa, saya bukannya kena sewa kedai takpun stall! seee?

Dalam perancangan ini, saya akan menjual semua jenis shawl cotton, yakni, GYPSY, PLAIN, CRUMPLE.

saya pasti anda menyukainya!

selamat mengikuti perkembangan saya dari semasa ke semasa ya!



.puangulamanis.

6 comments:

Kayun said...

ya aku dgn jayanya menyokong!
hidup bux!

Anis Bux said...

ngehehe. walaupun aku tau bukan taste kayun bab2 shawl ni, tapi terima kasih karena menyokong^^

Nia Ridzwan said...

go go for your target X)

I love you bux. so,jangan buat aku habih duit sangat dok beli shawl hang nanti. hihi.

Anis Bux said...

nia : dijamin harga terbaik! teheee.

♥ Farah said...

hye! jual inner? same mcm ayunar ke??? material same?

Anis Bux said...

erm buat masa skrang inner cotton masih belum dalam list laa syg.huhu