Thank you!

She Wrote It

My photo
Originally from Sungai Petani; currently in Darul Sunnah
A Personal Wellness Coach who picks Herbalife nutrition as food replacement. I've lost 9kgs and improved my skin. I help people to lose weight, gain weight and improve health.

Shawl maniacs? here,, here,,^_^

Sekarang ni, sebut je shawl, selendang, tudung yuna, tudung ekspres, mesti mata mata perempuan ligat memasang antenna. haha. Fesyen bertudung mudah kini menjadi pilihan, bukan sahaja anak gadis remaja, kadang kadang tu mak remaja pun tibai pakai gak. contohnya? heeeh. maleh nak sebut je. ada la jugak sekali tu, pegi hang out ngn buddies, tup tup tenampak makcik yang jual shawl pon hentam pakai gypsy shawl jugak. ngaaaa. nampak sangat laa trend tudung ni semakin mendapat sambutan.si pemakai shawl ni pn segak pn segak, menawan ayu manis lawa lagii youu! ehhe.  bagi yang baru nak berjinak jinak tu, bak kata baku nye, baru nak 
berkecimpung dalam dunia ni, jom kita zoom in, 
JENIS JENIS SHAWL yang sedang laku macam pisang goreng hangittt ni..




















**cotton stripe shawl**




      **tone cotton shawl-2nd edition**      


 
                        






2 comments:

Kayun said...

cantik belaka
aku nk gipsi2 gak
bux..sponsor..muahaha

gulamanis said...

ngahaha. aku sponsor? haha, mai tggu aku bukak kedai shawl dulu laa kayun oi. haha. cantikkan weh? gerammm! *_*