Thank you!

She Wrote It

My photo
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
A Personal Wellness Coach who loves Herbalife strawberry shake as healthy breakfast. I've lost 16kgs and improved my skin. I help people to lose weight, gain weight and improve health.

Janji Bukan Sebarang Janji (JBSJ)

Assalam bloggers.

*puuuuihh*
sori sori tetiup dulu sikit habuk habuk yang bersawang kat belog aku ni. Aku syak, bukan takat habuk, dah bersawang, berhutan rimba dah bagai dah. Yelah , sorry, aku sibuk :(

Aku ni bukan jenis yang kejap kejap nak update belog. Bukak belog, pastu baru fikir nak tulis apa. No, i'm not thay type. Aku ni jenis, apa benda yang terlintas kat otak aku, walaupun masa tu pukul tiga pagi, dah masuk dalam selimut, walaupun ibu dah tutup wifi, tapi ada benda yang aku rasa nak menaip kat sini, aku pergi jugak switch on wifi, switch on lappy, dan mula menaip.
HA, ITU AKU.

okay.
sudah.
itu mukadimah.

NAMPAK TITLE ENTRY AKU?
JBSJ. 
haha poyo.

actually, aku ada janji dengan seseorang ni. orang ni sangat sangat sangat sangat penting dalam hidup aku, walaupun korang letak aku berapa juta sekalipun dalam dunia, atau berapa tinggi langsung timbunan berlian kat depan aku, takkan dapat korang beli kasih sayang dia ni dari aku. huu *leleh*

sapa weh? boipreng?
alaaah tipikalnyaaa otak awak.

inilah dia orangnya. comel tak comel tak.
eh maksud kite, yang kanan la, yang kiri tu abaikan -___-


okay back to then, why is it have to be JBSJ and what is my promise to her?

(p/s: nampak tak katun satu gemuk satu kurus. itu aku dengan ibu. okay aku jahat :P)

bukan apa, aku jaaaadi luar biasa punya semangat lagi sebab ibu dah dapat target dia, tapi aku belum masih capai target. padahal sepatutnya dulu aku jadi sponsor ibu, tapi last last ibu jadi sponsor aku. okay fine.
dah, dah, past is past. bak kata Cik Fadhlina kita, GET Team intan syamimon. ehe. sorry mon, modified sikit nama =p

jadi, apakah yang aku maksudkan dengan Gear LIMA? apakah itu DTR?
tak perlu tahu itu semua lagi, korang masih di bawah umur. wkwkwkwk
tapi nampak kan tulisan biru sebelah kanan tu ha. itu target aku, buat masa sekarang.

Yelah, nak ada target tak boleh gedebukkk amik kau seketul, biar berperingkat, baru nampak jalan. 
okay itu kata-kata ibu. aku pegang.

"Nak kejar impian, nak kejar cita-cita kena ada pendukung dan pemberi semangat, juga ada yang mendoakan kita. That is what your success starts with"- GET Team member, Kak Yati. (sideline ibu).

Jadi, jom doakan agar aku boleh tunaikan janji aku kepada ibu! :)

(Hurai, 2012)


No comments: